Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Bogarová

9. 10. 2011 16:41
Někdy

nás Bůh polechtá na bradičce a mrkne na nás: "Kuk na tátu" jako se to stalo Vám. Je to jen na Vás, jak se k tomu postavíte. Zeptal jste se:"K čemu je to Tati?" a on Vám odpověděl. V

0 0
možnosti
MD

DvorkaM

9. 10. 2011 17:46
Re: Někdy

Jak jsem se neobratně snažil říct, myšlenka "taťky", se mi asi přiblížila, ale myšlenka syn ale já, duch ale já... svatá matka když 12x zopakuji otčenáš bude mi odpuštěno ... prostě 20 let racionality je velice těžké jen tak zavrhnout. Možná se tam jednou dostanu, ale takhle naráz, to prostě nedokážu. Dalo mi to moc k zamyšlení.

0 0
možnosti
IH

tantemici

9. 10. 2011 14:23
Pane Dvořáku,

omlouvám se za prvé nechtěné odkliknutí.

Je to sice trošku neuspořádané, asi i jako celé vaše uvažování o víře... Tím nechci říci nic negativního - musíme si to vyjasnit každý v sobě, že.

Ale za tu poslední milou větu jsem vám dala karmu.

0 0
možnosti
MD

DvorkaM

9. 10. 2011 15:57
Re: Pane Dvořáku,

Bohužel, občas prsty létají trochu rychleji než by bylo vhodné.

Děkuji za komentář a karmu.

M.

0 0
možnosti
IH

tantemici

9. 10. 2011 14:20
Pane Dvořáku,

0 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1129x
Jestli se tomu nelze zasmát, tak to až tak důležité není.

Seznam rubrik