Diskuse

Lynč o páté

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VB

velky bratr

22. 10. 2011 15:09
Demokracie je, kdyz dva vlci a jehne hlasuji o vecernim menu

Svoboda je, kdyz se jehne muze branit. Demokracie je k nicemu, pokud ji neprovazi svoboda a tyranie je snesitelna, kdyz je provazena osobni svobodou a te bylo v Libyi podle vseho mnohem vic nez u nas.

.

Tady se navic podporila stafaz, ktera hrala protistranu v afghanu, tedy stafaz vytvorena Zbygniewem Brezinskym (hlavni loutkoherec Obamy) zvana Al-Kaida. Od tehle fanatickych muslimu lze tezko ocekavat cokoliv pricetneho - ona i ta Saria je fajn, kdyz se rozumne aplikuje. Ve srovnani s nasimi zakony je poznatelna a nemeni se. Vesrovnani s nasimi zememi je tam, kde plati Saria minimum kriminality - ono to sekani koncetin ma slusne preventivni ucinky.

1 0
možnosti
FP

Dantos

22. 10. 2011 12:21
"demokracie" jako vývozní artikl nebo klam

Nejkontroverzněji na mě zapůsobila zpráva, že prý teď nastane v Lýbii cesta ke svobodě a demokracii, kterou povede jeden z bývalých generálů a věrných Kadáfího, také znalec a zastánce práva Šaria.CHÁPETE TO ??? Žádná demokracie tam nevzníkne, to není vývozní artikl !!! Pouze mazání medu kolem huby lidu západních zemí. Jedině se vyteží více ropy ve prospěch západních petrolejářských korporací. Toť vše. Nebo už jste viděli někde v zemích demokracii i po převratech v zemích severní Afriky / středního východu / střední Asie ??? jak naivní u oveček, jako jsme my všichni.

1 0
možnosti
MD

DvorkaM

22. 10. 2011 13:11
Re:

Děkuji za příspěvek, a ano chápu.

Snažil jsem se vyjádřit názor na rozpor mezi prezentovaným oficiálním stanoviskem a realitou. A větší část mé kritiky dopadá na fakt jek jsme se k tomu postavili my, (tím myslím západní společnost), to že Libyjci slaví je jedna věc, to že Naše společnost, druhá.

Nevím jestli s vaším názorem souhlasím či nikoliv, nad tím musím popřemýšlet, ale ani můj příspěvek ale věřím že ani v mém příspěvku jsem váš náhled nijak nerozporoval.

0 0
možnosti
OK

obr Kolodej

22. 10. 2011 1:52
Dostal, co mu patrilo

Chcete rici, ze v povalecne Italii nezvitezila demokracie jen proto, ze Duceho povesili partyzani za nohy?

Kaddafi dostal, co mu patrilo z rukou lidi, ktere utiskoval a jeho smrt byla podle vseho pomerne rychla.

0 0
možnosti
MD

DvorkaM

22. 10. 2011 11:51
Re: Dostal, co mu patrilo

Zajímavé, o tomto této události nevím dostatek aby jsem na ní mohl příliš reagovat. Děkuji za upozornění podívám se na to.

0 0
možnosti

Obyčejný člobrda

21. 10. 2011 23:42
A to máš od včerejška, nebo tě to drží už delší dobu?

Jasně, Káďa byl vzorný arabský demokrat. Vybudoval z písku ekonomický zázrak, kde se výborně dařilo jeho rodinným příslušníkům nebo kámošům. Bydlel skromně ve stanu, staral se vzorně o rodinu a ze svých synů udělal své generály, z ropného bohatství si uléval pro sebe jen minumum, stovky holek ho měly rády a dobrovolně ho hlídaly. Jeho lid ho tak miloval, že když se ztratil, běželi ho hledat tak rychle, že si ani samopaly nezajistili..... A co s tím chceš dělat? Pojedeš do Libye a budeš proti těm ošklivým imperialistům, co to spískali, bojovat? Nebo si zajedeš k benzínce natankovat tu ropu, co tam pro nás ti "zápaďáci" vybojovali. Jestli to nevíš, i my jsme součástí Západu. Já si dám skleničku vína, přečtu bláboly podobné těm tvým, usměju se a půjdu se věnovat příjemnější činnosti (hádej, jaké).:-/

0 0
možnosti
MD

DvorkaM

21. 10. 2011 23:52
Re: A to máš od včerejška, nebo tě to drží už delší dobu?

Omlouvám se jestli jsem tento dojem vyvolal, právě aby se nezdálo že ho hájím, tak jsem na začátek i konec článku napsal že to byl, tyran vrah a jeho činy odsuzuji.

Mrzí mě že je ve vašich očích můj článek takto povrchní a dětinský.

Jsem rád že jsem vám alespoň umožnil večerní úsměv.

Přeji vám příjemný večer.

0 0
možnosti
HM

ladhela

21. 10. 2011 23:36
kADÁFÍ

byl hlavně plukovník a byl zabit v boji ..

0 0
možnosti
MD

DvorkaM

21. 10. 2011 23:59
Re: kADÁFÍ

Záběry potvrzují, že Kaddáfího lynčovali

http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/248202-zabery-potvrzuji-ze-kaddafiho-lyncovali.html?ref=zpravy-dne

lynč:

svémocné trestání, tělesné týrání nebo usmrcení

1 0
možnosti

Dr No

21. 10. 2011 20:40
Kaddáfí si takový konec možná zasloužil

ale jeho lynčování jasně vypovídá o tom, že "vítězové" nejsou lepší než on. Podpora takovéto sběře ze strany NATO byla hrubým omylem ...

2 0
možnosti
MD

DvorkaM

21. 10. 2011 20:47
Re: Kaddáfí si takový konec možná zasloužil

Ano, děkuji, to jsem se snažil říct (plus ještě jedna myšlenka).

Děkuji za komentář

Pěkný večer přeji

0 0
možnosti
PP

echo.3.

21. 10. 2011 19:22
Pan autor se citi byt tim spravedlivym?

Mam pocit, ze jsem u druheho Matejky.

:o((

Hezky vecer bez Gaddafiho.

0 0
možnosti
MD

DvorkaM

21. 10. 2011 20:01
Re: Pan autor se citi byt tim spravedlivym?

nikoliv, pouze prezentuji svůj názor a vyjadřuji názor na "spravedlnost davu" a mediální glorifikaci "spravedlnosti davu"

neznám Matějku

i já vám přeji příjemný večer

:-)

3 0
možnosti
SL

strycek-Joe Ltd.

21. 10. 2011 19:10
Média útočí na nejnižší lidské pudy

a i v české společnosti je mnoho primitivů - buďme rádi, že nevlastní samopaly a nestřílí oslavně všude kolem sebe - do vzduchu, do stropu, do benzínových pump. apod.

0 0
možnosti
MD

DvorkaM

21. 10. 2011 19:59
Re: Média útočí na nejnižší lidské pudy

Myslím že s vámi souhlasímR^

2 0
možnosti
TP

assco

21. 10. 2011 18:51
vzteklý pes také jako vzteklý pes pošel

Chtělo by se mi také napsat, že lynčovat Kaddafiho není správné, terorizovat - u klávesnice... Pravda je taková, že ti muži prošli kalvárii od Misuráty až po dnešní den.... Libye není Evropa a mají svou morálku a ani fakt, že jsme jim se svržením Kaddafiho pomohli nás neopravňuje jim do toho nyní "kecat jak to mělo být lépe"- Myslím, že jak to mělo být vědí sami. Je to jejich země a jejich začátek. Držím palce, aby normálním lidem v Libyi přinesla lepší život...

0 0
možnosti
MD

DvorkaM

21. 10. 2011 18:58
Re: vzteklý pes také jako vzteklý pes pošel

-že jsme jim se svržením Kaddafiho pomohli

-Je to jejich země a jejich začátek

Tak které? Nemůžete zastávat oba názory.

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

21. 10. 2011 18:26
nazvěte mě zvířetem

ale mě se naopak nelíbí když tzv. Západní kultura hraje na nějaká práva u masového vraha. Zde je omyl záměny pachatele vyloučen. Fakt ty rozkazy k popravám nedával jeho dvojník. V našem nablblém systému by dostal fešácké vězení a díky svým financím by ho ještě luxusně vylepšil. Jsem rád, že dostal kulku. tady nešlo o omyl a zároveň definitivně skončila možnost že by se jakkoli vrátil k moci. Běžný voják dostane kulku bez řečí nebo je ještě po zatčení krutě mučen. Je mi proti srsti když opravdové zrůdy mají privilegia. Naopak by byl skvělý precedens kdyby to nenesli vždy oni a to bez milosti. Tu bych dal raději tomu pěšákovi co tam šel z rozkazu

0 0
možnosti
MD

DvorkaM

21. 10. 2011 19:01
Re: nazvěte mě zvířetem

Každý den v každém kontextu jsme připomínání, že jsme vázáni zákony a pravidly naši společnosti. Copak se nevztahují na žebráka i vládce? Důvod pro intervenci spojeneckých sil byla snaho o demokratizaci země (zavedení demokratických pravidel a hodnot) to co se stalo tuto vizi nenaplňuje. Kaddáfí měl být zadržen souzen a pak zastřelen. Jinak se vyměnila jedna diktatura za druhou.

1 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1129x
Jestli se tomu nelze zasmát, tak to až tak důležité není.

Seznam rubrik