Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Šerlok Homeless

7. 6. 2012 16:18
Je fakt, že občas mám pocit, že bych měl udělat dobrý skutek

a dealera Centropolu trochu zdržet. Připravit o čas. Udělat ze sebe blbého, aby neměl tolik času napálit seniory.

Na druhou stranu - u mých dveří už zvonilo 5 prodejců energie a právě jsem zavřel dveře pžed hezkou dealerkou kosmetiky. Ta dealerka kosmetiky nic nepředstírala, takže jsem ji rychle a slušně odmítl.

Pokud mne ale někdo zkouší vodit za nos (dealeři energie často), tak by si zasloužil, abyc ho povodil za nos na oplátku já. Třeba tím, že bych chvilku předstíral, že mu to baštím anebo že mu nerozumím.

Ale pozor: Nepouštět do bytu, neukazovat vyúčtování, nedávat osobní údaje!!! Někteří jsou pro provizi ochotni i falšovat podpis na smlouvě!

0 0
možnosti

pedol

7. 6. 2012 10:52
karma

velmi důvtipný a asertivní nápad.R^R^

pokud pane Dvořáku nebudete mít námitek co do autorských práv :-), dovolil bych si jej v praxi použít.

Dejte vědět, pakliže by ste to viděl jinak.

0 0
možnosti

Gotrong

4. 6. 2012 11:16
prosím...

Píšete sice hezky, zajímavě se to čte, ale PROSÍM!! ty hrubky :(( viz:

Přečetl jsem si několik blogů, které se zabývali technikami, jak se zbavit podomních prodejců a následně komentáře!! pod nimi. Kdo ví, do jaké míry byli!! či nebyli!! pravdivé, avšak něco jsem vypozoroval. Některé příspěvky!! mi připadali!! roztomilé, některé chytré a některé zbytečně agresivní. Ale všechny se dali!!... Vidíme že? ;-)

2 0
možnosti

okold

4. 6. 2012 7:01
!

Jo, začal jste doibře - myslím s tím odmítnutí a prásknutím dveřmi, ale pak už je to jen projev grafomanie.

0 0
možnosti

Hellmoon

4. 6. 2012 6:51
No to je pěkný

a mě Jeovisti neprodali ani bibli ;-) a to jsem jí fakt chtěl koupit. Po pár minutách zdrhly. A to jsem jen chtěl aby mi něco z toho bezceleru přečetly. ženský asi neuměli číst ;-(

0 0
možnosti

Vasco.blog.idnes

4. 6. 2012 6:57
Re: No to je pěkný

Já myslím, že byste si měl místo Bible koupit raději Pravidla českého pravopisu...8-o

2 0
možnosti

4. 6. 2012 0:55
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti

janandrle

4. 6. 2012 0:12
Sam

z vlastni zkusenosti vim, ze kdyz jine moznosti prace zrovna nebyly a na pracak jsem jit nechtel, vzal jsem i tenhle "job" Rv. Nic horsiho jsem po pracovni strance predtim ani potom jiz nezazil :-/

0 0
možnosti

Bob-an

4. 6. 2012 0:19
Re: Sam

Njn, je to na dve veci pro obe strany....

0 0
možnosti

Lady Humussprey

3. 6. 2012 23:57
Tak přísně bych je nesoudila. Jsou to spíše oběti

Někteří z nich opravdu věří, že jsou podnikatelé. Berme to tak, že i jim se někdy podaří kousek, že člověk řve smíchy. Dávám k dispozici neuvěřitelný příběh, kdy rodina, která vlastní dohromady asi devět zubů, si na splátky koupila asi za 60.000.- korun vysavač Rainbow, ačkoliv měli doma 20 roků starý a sešlapaný koberec o rozměrech 2 x 3 metry.

0 0
možnosti

wiki5.5

4. 6. 2012 4:51
Re: Tak přísně bych je nesoudila. Jsou to spíše oběti

a co je nam po tom jaky mate doma koberec soudruzko?

1 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1129x
Jestli se tomu nelze zasmát, tak to až tak důležité není.

Seznam rubrik